Lähdimme mukaan Pahimman yli -hyväntekeväisyyskampanjaan

Lähdimme mukaan Pahimman yli -hyväntekeväisyyskampanjaan

Autetaan yhdessä toisemme pahimman yli!

Me Webscalessa haluamme ottaa huomioon erilaiset elämäntilanteet osana työntekoa. Kannamme vastuuta työntekijöistämme ja haluamme olla myös aktiivinen toimija yhteiskunnassa. Tiedostamme sen ikävän totuuden, että kaikilla ei ole asiat tällä hetkellä hyvin  – monet perheet ovat joutuneet taloudelliseen ahdinkoon koronaviruksen aiheuttaman tilanteen myötä. 

Halusimme osaltamme auttaa osallistumalla Pahimman yli-kampanjaan lahjoittamalla siihen 20 euroa per Webscalen työntekijä. Samalla haastamme mukaan seuraavat yhteistyöverkostomme tahot: Qvik, Bitfactor, Emine, Vere ja Modern Marketing. Otatteko haasteen vastaan ja haastatte edelleen 5 yritystä tai organisaatiota mukaan?

Lähdimme mukaan Pahimman yli -hyväntekeväisyyskampanjaan

Pahimman yli on haastekampanja, joka perustettiin keräämään ruoka-apua niille vähävaraisille lapsiperheille, joiden elämää ja toimeentuloa koronakriisin vaikutukset kolhaisevat kovimmin. Lahjoitukset menevät Hope ry:lle, joka jakaa lahjoitukset perheille 300 euron arvoisina ruoka-apulahjakortteina. Lahjakortilla apua tarvitset perheet voivat hankkia välttämättömiä elintarvikkeita ja hygieniatuotteita, tarpeidensa mukaan. Hope – Yhdessä ja Yhteisesti ry on valtakunnallinen hyväntekeväisyysjärjestö, joka on auttanut vähävaraisia ja äkillisen kriisin kohdanneita lapsiperheitä ja huostaanotettuja lapsia Suomessa jo vuodesta 2009. Lue kampanjasta lisää ja osallistu: https://pahimmanyli.fi/

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *