Asiakaymmärryksestä asiakaskokemuksen parantamiseen

Syvällinen asiakasymmärrys on avain yrityksen kilpailukyvyn säilyttämiseen ja uuden liiketoiminnan kehittämiseen. On ensiarvoisen tärkeää mitata ja kerätä dataa tarkoituksenmukaisesti sekä löytää valtavista datamääristä juuri oikeat tiedot.

Edistyneillä analytiikkaratkaisuilla ja pilvialustoilla liiketoimintasi pystyy parantamaan asiakaskokemusta mm. personoiduilla ostoprosesseilla sekä saamaan johtamisen tueksi tarkkaa ja reaaliaikaista tietoa.

Palvelut

KÄYTTÖÖNOTOT

Kartoitamme liiketoimintanne vaatimukset ja teemme nykytilanteen arvioinnin. Teemme vaatimusmäärittelyn ja nykytila-arvion perusteella ratkaisuehdotuksen, jossa hyödynnetään pilvialustan skaalautuvuutta ja kapasiteettia esimerkiksi raskaisiin analytiikkaprosesseihin. Hyödynnämme palveluratkaisuissa mm. Amazon Web Servicesin (AWS) pilviratkaisuja, joilla tietovarasto rakennetaan pilveen. Tietovarastojen suunnittelussa otamme huomioon erilaiset vaatimukset datan kokoamiseen eri järjestelmistä sekä tiedon jatkohyödyntämisen mm. web- ja mobiilisovelluksissa sekä markkinoinnin automaatiossa.

KONSULTOINTI

Konsulteillamme on kokemusta ison mittakaavan data- ja analytiikkajärjestelmien kehityksestä sekä asiakasdatan harmonisoinnista ja rikastamisesta analyytiikkatiedolla. Autamme asiakkaitamme mm. data lake -arkkitehtuurin ja reaaliaikaisten tietovarastojen suunnittelussa ja toteutuksessa.

Kuinka voimme auttaa?

Kutsu meidät käymään ja keskustellaan miten voimme kehittää digitaalisia palveluitanne ja valjastaa datanne hyötykäyttöön