Webscalessa aloitimme 2.3. toimenpiteet antamalla ensimmäisen ohjeistuksen koronavirukseen varautumisesta, joka sisälsi mm. ohjeet etätyöskentelystä ja hyvästä käsihygieniasta. Seuraamme viranomaisohjeita ja olemme korottaneet valmistautumista asteittain. Olemme myös aktiivisesti tiedottaneet henkilöstölle tilanteen kehittymisestä ja neuvoneet toimimaan varotoimien mukaisesti.
Koko henkilöstömme työskentelee tällä hetkellä etänä. Tähän meillä on jo valmiina toimivat käytännöt ja työvälineet. Yksi toimintaamme jo pitkään ohjanneista arvoista on etäyhteisöllisyys. Vältämme myös matkustamista sekä olemme siirtäneet kaikki tapahtumamme myöhempään ajankohtaan tai etäyhteyksien kautta pidettäväksi.
Palvelemme kaikkia asiakkaita normaalisti ja olemme tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostitse sekä etäyhteyksin.
Haluamme omalta osalta toimia aktiivisesti ja turvata asiakkaidemme liiketoiminnan jatkuvuutta. Poikkeuksellisina aikoina on pystyttävä myös katsomaan tulevaisuuteen, jossa digitaalisten palveluiden merkitys todennäköisesti entisestään korostuu. Voitte olla meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä. Tarjoamme palveluitamme ja apua esimerkiksi liiketoimintakriittisten palveluiden suunnittelussa, kehittämisessä sekä ylläpidossa.