Toteutimme toukokuussa 2023 asiakastyytyväisyyskyselyn, joka lähetettiin asiakkaillemme sähköpostitse. Kyselyyn vastanneet asiakkaat ovat hankkineet Webscalelta viimeisen vuoden aikana pilvikonsultointi-, ohjelmistokehitys- ja/tai ylläpitopalveluita.
Pyysimme asiakkaitamme antamaan lyhyen arvion saamastaan palvelusta sekä arvioimaan, olisivatko he valmiita suosittelemaan Webscalea yrityksenä. Suosittelumittarina käytimme Net Promoter Scorea (nettosuositteluarvoa) eli NPS:ää. Saavutimme kyselyssä huikean suositteluindeksin, jonka luku on 92 - olemme tästä erityisen ylpeitä.
Suositteluindeksin lisäksi kaikki kyselyyn vastanneet asiakkaat olivat sitä mieltä, että Webscale tarjosi heidän yrityksensä kannalta oikean ratkaisun sen hetkiseen tarpeeseen. Kyselyn avoimissa palautteissa korostui, että asiakkaamme arvostavat erityisesti Webscalen työntekijöiden ammattitaitoa, asiantuntemusta ja yleisesti hyvää yhteistyötä.
Asiakastyytyväisyyskyselyn palaute
Asiakastyytyväisyyskyselyn palaute
Asiakastyytyväisyyskyselyn palaute
Asiakastyytyväisyyskyselyn palaute
Asiakastyytyväisyyskyselyn palaute
Kevään tulokset ovat samansuuntaiset kuin viime vuoden loppupuolella toteutussa Amazon Web Services (AWS) kumppanikyselyssä, jossa pyysimme asiakkaitamme antamaan lyhyen arvion saamastaan palvelusta. Tässä saavutimme uskomattoman NPS tuloksen, joka oli täysi 100! Asiakkaamme ovat valmiita suosittelemaan meitä myös AWS kumppanina.
Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita asiakkaita - palautteenne on meille ensiarvoisen merkittävää. Haluamme myös jatkossa palvella asiakkaitamme mahdollisimman laadukkaasti. Näiden palautteiden ja tulosten siivittämänä on helppo hymyillä ja pian paketoida vuoden 2023 ensimmäinen vuosipuolisko - olemme äärimmäisen otettuja ja kiitollisia!