Asiakkaidemme kiitokset lämmittävät – NPS-tuloksemme 100!

Tero Kauhanen • 4. lokakuuta 2024

Asiakastyytyväisyys on jokaisen yrityksen menestyksen kulmakivi, ja meille Webscalella se on yksi tärkeimmistä toimintamme mittareista. Tänä vuonna toteuttamamme NPS-kysely osoitti jälleen, että panostuksemme osaamisen ja palveluiden kehittämiseen sekä luottamuksellisten asiakassuhteiden rakentamiseen kantavat hedelmää.


Tuloksemme – NPS 100 – ei ole pelkkä luku; se on osoitus siitä, että olemme onnistuneet tuottamaan asiakkaillemme todellista arvoa yhteistyökumppanina. Syksyn viileneviin päiviin tällaiset uutiset tuovat erityistä lämpöä ja iloa.

NPS-tuloksesta tänä ja viime vuonna

NPS, eli Net Promoter Score, mittaa asiakkaiden halukkuutta suositella meitä yhteistyökumppanina. Asteikolla -100 ja +100 välillä 100 on korkein mahdollinen tulos ja upea osoitus asiakkaidemme tyytyväisyydestä.

Viime vuonna NPS-tuloksemme oli jo loistava: 95. Saimme tuolloin arvokkaita näkemyksiä siitä, mikä tekee yhteistyöstämme erinomaista ja missä voisimme vielä kehittyä. Olemme tarttuneet tähän palautteeseen ja tehneet määrätietoista työtä parantaaksemme palveluja ja toimintojamme entisestään.

Mitä NPS 100 meille merkitsee?

Olemme erittäin kiitollisia ja otettuja siitä, että asiakkaamme arvostavat yhteistyötämme ja kokevat sen hyödylliseksi. Vaikka tuloksemme on korkein mahdollinen, emme pysähdy tähän. Palautteiden avulla olemme jo tunnistaneet kehittämiskohteita, ja jatkamme työtämme palveluiden ja prosessiemme kehittämiseksi. Haluamme ansaita asiakkaidemme luottamuksen joka päivä, jokaisessa kohtaamisessa.

NPS 100 on kunnianosoitus koko tiimillemme. Webscalella on sitoutunut ja asiantunteva porukka, joka tekee joka päivä parhaansa asiakkaidemme menestyksen eteen. Haluan kiittää koko henkilöstöämme upeasta työstä ja omistautumisesta tavoitteiden saavuttamiseksi!

Kiitos asiakkaillemme

Suurin kiitos kuuluu asiakkaillemme. Olemme ylpeitä saadessamme tehdä yhteistyötä kanssanne, ja arvostamme suuresti luottamustanne ja palautettanne. Teidän ansiostanne meillä on mahdollisuus kehittyä ja kasvaa.

Syksy on täynnä uusia mahdollisuuksia, ja odotamme innolla tulevia kohtaamisia!


Tero Kauhanen

Toimitusjohtaja

Viimeisimmät kirjoitukset

Max Niskanen, Webscale Head of Sales
8. huhtikuuta 2025
Webscalen myyntitiimi vahvistuu, kun Max Niskanen liittyi joukkoomme Head of Sales -roolissa. Max tuo mukanaan yli kymmenen vuoden kokemuksen IT-alan myynnistä ja liiketoimintajohdosta. Teknologian lisäksi Maxin intohimoihin kuuluvat hapanjuurileivonta, historia ja vaellukset luonnossa.
Pilvipulssi
20. maaliskuuta 2025
Pilvipulssi tuo ajankohtaiset uutiset AWS- ja Azure-pilvimarkkinoilta suoraan asiantuntijoiltamme. Serverless Framework v3 on elinkaarensa päässä ja organisaatiot joutuvat nyt pohtimaan päivittävätkö seuraavaan versioon vai siirtävätkö softat kokonaan toiseen työkaluun.
21. helmikuuta 2025
Pilvipalvelut mahdollistavat niin nopeamman innovoinnin, resurssien tehokkaamman hallinnan kuin joustavammat liiketoimintamallitkin. Jotta pilven tarjoamat liiketoimintaedut pystytään hyödyntämään, tarvitaan pilven käyttöön kuitenkin suunnitelmallisuutta ja järjestelmällisyyttä.
19. helmikuuta 2025
Kysy konsultilta -blogisarjassa konsulttimme tekevät selkoa alan termeistä ja ilmiöistä. Vastaukset on mitoitettu sopimaan pieneenkin tiedonnälkään. Tällä kertaa selvitämme, mikä on Amazon Cognito?
Lisää kirjoituksia
Share by: